ميهمانان خارجي در آوج
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

 

به گزارش پایگاه خبری آوای آوج ، دو عالم شیعه شده به نام های حجت الاسلام یانگ تانگ سای از کشور تایلند و حجت الاسلام  سید مظهر علی  رضوی  از  کشور هندوستان که در مدرسه علمیه جامعه المصطفی(ص)  قم در حال تحصیل هستند در مسجد امام علی ابن ابیطالب(ع) آوج حضور پیدا کردند.

در این حضور که با استقبال پرشور مردم  همراه بود این دو عالم در رابطه با شیعه شدن و فعالیت های خود در  ایران  و کشور خودشان مطالبی را بیان کردند.

این دو عالم بزرگوار در روستای دشتک از توابع شهر آوج نیز به  مدت دو شب سخنرانی  داشته و در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز در  محل آستان مقدس امامزاده محمد طاهر(ع) حضور پیدا خواهند کرد.

در ابتدای این حضور امام جمعه آوج ضمن تقدیر از حضور این دو عالم بزرگوار بیان کرد: دنیا تشنه اسلام است و علمای شیعه کمر همت بسته اند تا اسلام را به جهانیان معرفی کنند.

حجت الاسلام سید ضیاء الدین هاشمی اظهار داشت: علمای شیعه ولایت فقیه را رکن اساسی دانسته و پایه و اساس حکومت اسلامی را در پیروی از ولایت مطلق فقیه می دانند.

وی در ادامه تاکید کرد: حوزه های علمیه برای ترویج مکتب تشییع احداث می شود در این راستا باید هر مسلمانی در حد توان خود کمکی نماید تا مکتب امام صادق(ع) در جهان عالم گیر شود.

         

          

         

        

        

         


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: ايران , تايلند , هندوستان , آوج نيوز , آواي آوج , آوج , هرستان آوج , بخش مركزي آوج ,
:: بازدید از این مطلب : 1890
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آوج نيوز2
ت : یک شنبه 29 تير 1393
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی